Vtipy

06.02.2016 11:36
lpsaja1806 : Muž má své ženě říct jak vypadá.
On: Máš nohy jako laň. 
Ona: Děkuji. 
On: Křivé a chlupaté. 
Ona (urazí se) 
O CHVÍLI POZDĚJI 
On: Máš zuby jako hvězdy. 
Ona: Díky moc. 
On: Žluté a daleko o sebe.
Vlastenec6 : Toníček se ptá tatínka: "Tati, proč sis vzal maminku za ženu?" 
Otec se podívá na svou ženu a řekne: "Vidíš, ani to dítě to nemůže pochopit."

 

Drozdik2 : Jde ožralej chlápek z hospody, přijde k baráku, zazvoní na zvonek, vyleze paní a říká: 
"Tady nebydlíte!" 
Chlápek vrávoravě obejde barák a znovu zazvoní. Naštvaná paní zařve: 
"Tady nebydlíte a já chci spát." 
Chlápek ještě jednou obejde barák a zazvoní naposledy. Paní začne řvát: 
"Tady nebydlíš, ty jeden ožralo!" 
On na ni koukne a povídá: 
"Zato ty bydlíš všude!"
a_u : Bůh stvořil Adama a Evu a povídá jim: 
"Stvořil jsem pro vás dvě věci. Můžete si vybrat, kterou budete chtít. 
Ta první věc je moci čůrat ve stoje." 
Vtom ho Adam přeruší: 
"Pane, to chci já! Umožni mi to!" 
Bůh mu tedy vyhoví a Adam může čůrat ve stoje. Výská radostí, běhá po ráji a čůrá tam i támhle... 
Bůh s Evou se na to tak dívají a Eva se zeptá Boha: 
"A co je ta druhá věc?" 
"Mozek, Evo. Mozek.
juli2002 : Žena má v bytě 3 milence, slyší manžela,  jak jde po schodech. 
Řekne milencům : ,, Někam se schovejte." 
Jeden se schová do koupelny, druhý do kuchyně a třetí do brnění. 
Manžel přijde a první milenec vyleze z koupelny a říká ,, tak to umyvadlo už je opravený" a odejde, druhý vyleze z kuchyně a říká ,, tak tu ledničku máte zpravenou" a odejde. 
Manžel se podívá do brnění a třetí milenec povídá ,, kudy tudy na Karlštejn" ?
Strawberry123 : Paní učitelka dětem řekne, že každý pátek dá někomu otázku a když ji správně zodpoví, za odměnu v pondělí nemusí do školy. Pepíček chce hrozně mít volné pondělí, tak v pátek na tabuli napíše něco neslušného o panu řediteli. Když to uvidí paní učitelka, rozzlobeně zvolá: "Kdo to udělal?" Pepíček s radostí vykřikne: "Prosím já! Tak nashledanou v úterý!"
cement212 : Paní učitelka říká dětem. Děti, zítra mi donesete napsaných 1000 slov.Je druhý den a všichni donesou úkol a Pepíček má na papíře napsáno jen Rafaello. Paní učitelka se ho ptá proč tam máš jenom jedno slovo a Pepíček říká: " Rafaello, více než tisíc slov."
Rock_Lee13 : Blondýnka řídí auto v husté mlze. Protože není zkušená řidička, rozhodne se sledovat červená zadní světla auta, které je před ní. Auto před ní najednou prudce zabrzdí. Blondýnka však tak hbitě nestačí zareagovat a nabourá do auta před ní. Stáhne okénko a začne na řidiče vykřikovat, proč tak najednou zprudka zabrzdil. Řidič nechápavé odpoví: "Protože už jsem na své zahradě v garáži."
Líbí142
 
Nelíbí16
 
 
 
 
Asmína : Jak si blondýna přichystá teplý čaj? 
Uvaří ho, ochutná a nasype do něj led s tím, že je moc horký. Potom zase ochutná a ohřeje ho na původní teplotu, protože je moc studený. 
A takhle se to opakuje, dokud jí nedojde led, než se jí zkazí mikrovlnka, nebo než jejímu manželovi dojde účet za elektřinu.
Rock_Lee13 : Blondýna dělá závěrečné zkoušky pro řízení helikoptéry. 

„Zavolám vás vysílačkou každých tisíc stop od základny, abych vám řekl, jak vám to jde.“ Říká jí pilot. Až uplyne nějaké doba a blondýna uletí požadovanou vzdálenost, instruktor povídá: 

„Skvělé madam, vedete si ukázkově!“ 

Po dalších tisíci stopách blondýna létá ukázkově, ale najednou, když už se blíží ke třem tisícům, se začne střemhlav řítit k zemi. 

„Co se stalo?“ Ptá se jí pilot v nemocnici, když se probrala z kómatu. 
Blondýna zašeptá: 
„Byla mi zima, tak jsem vypnula ten obří větrák.
Zuza : Přijde blondýnka na čerpací stanici a s pláčem se ptá obsluhy: „Prosím vás, já jsem si zabouchla v autě klíčky, nevím, co dělat, mohl byste mi pomoci?“ 

Čerpadlář jí poradí jak vyháčkovat zámek i drátek jí půjčí. Slečna poděkuje a odejde. Za chvíli přijde další zákazník a může se umlátit smíchy. 

Čerpadlář se ptá, co že tak zábavného viděl. Ten mu povídá: „Víte, venku stojí u auta blondýnka a drátkem se snaží vyháčkovat zámek od auta.“ 

Čerpadlář na to: „A co je na tom k smíchu, sám jsem jí to poradil.“ Chlap odpoví: „Jen to, že v autě sedí druhá a říká: Ještě trošku doleva, ještě trošku doleva…
mtvj : Přijde pán do blázince a ptá se vedoucího: Já bych potřeboval vědět jak tady přijímáte nové pacienty, nebo jak vlastně poznáte že opravdu nejsou normální? 
Vedoucí: No to je úplně jednoduché, napustíme jim vanu plnou vody, dáme jim lžičku a řekneme ať tu vanu co nejrychleji vypustí. 
Pán: No to je blbost, normální člověk by si snad vzal kyblík, ne?! 
Vedoucí: No pravě že ne, normální člověk by vyprázdnil vanu tak, že ji prostě vypustí špuntem, takže pane, chcete pokoj s balkonem nebo bez??
jahudka16 : Eva a Michal jsou v psychiatrické léčebně.Jednou jdou kolem bazénu a najednou Michal skočí do vody a už nevyplave. Eva skočí do bazénu a vytáhne Michala ven. Když se dozví o tomto hrdinském činu ředitel ústavu, nechá si Evu zavolat k sobě do kanceláře a říká:"Paní Evo, mám pro vás dobrou a špatnou zprávu. Ta dobrá je, že vás propouštíme,  jelikož jste schopná zachránit lidský život. Ta špatná je, že se Michal, kterého jste zachránila, oběsil v koupelně."Ale on se neoběsil, já ho tam pověsila, aby uschnul." říká Eva.
Koto : Do blázince přijde na prohlídku jakýsi politik. 
Ředitel blázince ho provádí po ústavu a nahlédnou též do místnosti, kde probíhá terapie a blázni cvičí dechová cvičení. 
Terapeut: "Nádech... výdech... nádech... výdech..." 
Politik: "Teda, nečekal jsem žádné zázraky, ale že se jim musí říkat i kdy se mají nadechnout, to mne tedy docela překvapuje.
Daňulka : Přijde muž do ordinace a povídá:,, fljhujbrfgfvdetghvbxsrhvcsxetxysfv "
Doktor povídá:,,Vypadá to, že jsme vám sešili jazyk."
kaculinda2002 : Přijde paní Marie za doktorem a povídá:,,Pane doktore, já pořád prdím, ale moje prdy jsou tiché a vůbec nesmrdí.Teď sem si prdla a ani o tom nevíte." 
A doktor na to:,,Tak tohle užívejte týden a pak ke mě přijďte na návštěvu znovu." 
Za týden paní Marie znovu u doktora si stěžuje:,,Pane doktore co jste mi to dal, teď ty prdy neslyším ale pro změnu hrozně páchnou." 
A pan doktor:,,Tak to s tím čichem jsme vyřešili, teď ještě zbývá sluch."
šéfovoLimča : Co oči nevidí, Facebook prozradí.
Qája : Matematika je jediné místo, kde si můžete koupit 100 ananasů a nikdo se neptá, proč

kormidelnica : Tak dlouho se chodí s Acerem do práce, až mu víko upadne